28.4.12

Λύση του μεταναστευτικού ζητήματος σε μια λογική ανθρώπινη κοινωνία

(από το epersonΤο θέμα της ‘λαθρό’μετανάστευσης έχει πολλά, πολλά και καλά επιμέρους στοιχεία για την εξουσίαΕπειδή όμως προηγούνται οι άνθρωποι, προτείνω μια λύση για αυτούς τους ανθρώπους που υποφέρουν σήμερα....Εδώ

26.4.12

Ζωή, αυτή η άγνωστη

(από το eperson) Eπειδή ένας μή Άνθρωπος μπορεί να καταστρέψει μόνος του χωρίς βόμβες και νεροπίστολα έναν ολόκληρο πλανήτη Ανθρώπων, αυτός ο πολιτισμός δημιούργησε αυτή 'τη ζωή μας' ως πεδίο δοκιμών. Δηλαδή ρωτάνε για κάθε άνθρωπο που 'υπάρχει' εκεί: αυτό το ον που καλωσορίζουμε στη κοινωνίας μας είναι Άνθρωπος ή απλά μοιάζει με Άνθρωπο... και το στέλνουν στη Γη για έλεγχο λειτουργιών...Εδώ

24.4.12

Η εκούσια επίσπευση του θανάτου ενός ανθρώπου

Να σκοτώνεις κάποιον σημαίνει να τελειώνεις τη ζωή κάποιου που δεν το έχει θελήσει αυτό, να παραβιάζεις τη θέλησή του.
Να τελειώνεις εκούσια τη δική σου ζωή δεν παραβιάζεις τη θέληση κάποιου...Εδώ

22.4.12

Όραμα για μια κοινωνία σχολαστικών - Η δουλειά και η σχόλη διαχρονικά

(από το eperson) H ελληνική φιλοσοφία εξετάζει τον άνθρωπο στις ελεύθερες ώρες του. Η αντίθεση δουλειάς και ελεύθερου χρόνου είναι ταυτόσημη με την διαίρεση της κοινωνίας σε ελεύθερους ανθρώπους και δούλους.....Εδώ

21.4.12

Προεκλογική περίοδος – Προτάσεις υποψηφίων (χιούμορ)

Η μεγάλη ημέρα της γιορτής της «δημο»κρατίας πλησιάζει. Τα προεόρτια και οι προετοιμασίες σε πλήρη εξέλιξη. Πυρετός συμμετοχών για το χορό. Παλιοί, κρυφοπαλιοί και νέοι χορευτές επιδεικνύουν τα κάλλη τους. ... Εδώ

16.4.12

H νέα εκκλησία της αντιγραφής και διανομής αρχείων και η ανάσταση εντός μας

Ιερά σύμβολα της εκκλησίας: το CTRL+C και το CTRL+V (οι συντομεύσεις πληκτρολογίου για την αντιγραφή και την επικόλληση). Πίστη της: η ιερότητα της γνώσης και της πληροφορίας. Μυστήριό της: η αντιγραφή....Εδώ

12.4.12

Σύγχρονες αντιφάσεις της κοινωνικής ζωής - Πρόταση εξομοίωσης των συντάξεων

Η συμβολή των συνταξιούχων στην παραγωγική δραστηριότητα είναι όλων το ίδιο: αποχή από αυτήν, (κι αν δεν είναι θάπρεπε να είναι για να αφήνουν θέση και για κάποιον άλλο νεώτερο), οπότε η διαφοροποίηση των συντάξεων δεν έχει λογική βάση....Εδώ

10.4.12

Xρήμα, Αξιοπρέπεια και Καθωσπρέπεια

Ο όρος καθωσπρέπεια υιοθετήθηκε για να υποδηλώσει μια μετατόπιση του όρου που γίνεται από πολλούς σήμερα. Την υποκατάσταση της αξιοπρέπειας με τον καθωσπρεπισμό.
Γίνεται τόσο στην Τιβί όσο και σε αρκετά ιστολόγια....Eδώ

8.4.12

Παράλογα της κοινωνικής μας ζωής (2) - Η νέα αξιοπρέπεια

Ζούμε σε εποχές αναταράξεων και ανακατάξεων, αμφισβήτησης των παλιών αξιών της κοινωνίας και αναζήτησης νέων. Όπως σε όλες τις αναταράξεις έρχονται στην επιφάνεια παλιές παθογένειες οι οποίες σε καιρούς ηρεμίας επικαλύπτοντο και ήταν απαρατήρητες. Η παρατήρηση και παραδοχή αυτών των παθογενειών είναι προϋπόθεση για την αντιμετώπισή τους και την αναίρεσή τους....Εδώ

7.4.12

Παράλογα της κοινωνικής μας ζωής (1) - Η αποποιούμενη συνευθύνη

Μερικές φορές οι πράξεις του ανθρώπου τον εκφράζουν, είναι αποτέλεσμα δικής του βούλησης, άλλοτε είναι περιστασιακές, εκφράζουν τη διάθεση της στιγμής ή
καθορίζονται σε μεγάλο βαθμό από επιρροές του περιβάλλοντος που μπορεί να μην τον εκφράζουν ως άνθρωπο...Εδώ

5.4.12

Τα δομήσαμε ανάποδα. Θα τα μετασχηματίσουμε επίσης ανάποδα;

Χτίσαμε την κοινωνία μας και επιχειρούμε να τη μετασχηματίσουμε όπως αν επιχειρούσαμε να χτίσουμε ένα κτίσμα από πάνω προς τα κάτω, ή να υποχρεώσουμε ένα δένδρο πρώτα να βγάλει κλαδιά μετά κορμό και στο τέλος ρίζα....Εδώ

- Σκηνές από μια Παράσταση

Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.

Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.

Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.

Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.

Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.

Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.

Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;